Surullista kun tervehtiminen vituttaa :C
Yeou
04.04.2013 at 03:43 Edited 04.04.2013 at 04:04
hyvä jos olen ainut joka kirjoittaa tänne, muilla ei ole murheita.
haluan että tuo aurinko työntää itsensä pilveen joka päivä eikä näyttäydy vähän kuin joka toinen päivä. tämä on tuskallista. nähdä ihmisiä aurinkolaseissa, kokea auringon kuristava ote päässä.
en usko että mistään tulee mitään viestiä että otetaan pääsykokeisiin taikka valitettavasti ei, en usko että kellään on aikaa ottaa minua kisälliksi (saati tahtoa) enkä usko että minulla onnistuu oikein mikään mitä haluaisin elämässä. Ellen rupea rosvoksi. Ja sen kanssa tulevat omat ongelmansa.
Nukuin kurjasti koko pääsiäisen koska en ollut laittanut kolmen päivän ajan näitä lämpimiä peittoja sinne tänne sänkyyn. Heräsin monena aamuna kylmyyteen. Menin nukkumaan ns. klo 17 ja heräsin klo kahden ympärillä. Mitä tästä enää nukkumaan. Unohdin ottaa eilen tuhkaa ja vielä toiseenkin kertaan unohdetut liköörikarkit sieltä kaukaa kotoa. Voi olisi niiden ainesten kanssa ollut jotain hauskaa mutta kiire tuli, huonosti nukuttu ja sinne jäi.
Aivan varmasti tämä paha tilanne on minulle pelkkä paha uni ja minulla on varmasti täysin väärä käsitys siitä kuinka hyvässä tai huonossa paikassa minä olen.
Äiti sanoo koko ajan että on hyvä sydän mutta kuinka hyvä se voi olla kun mitta tulee muun maailman syljeksemisestä täyteen? Kun ei mikään onnistu niin kuin haluaisi. Tämä lienee se tunne nimeltä epätoivo.
ähhhh olisi vielä tuo keskeneräinen vehje tuolla noin mutta en pääse paikalle kahteen viikkoon ja sinä viikkona kun pääsen sen pitäisi olla valmis sitä seuraavalla viikolla. tulee niin maan ahdasta että ärsyttää!
mutta nyt kun tiedän että kirje olisi tulossa seuraavalla viikolla niin tuntuu paremmalta.
no voih, eiköhän se siitä. Kyllä maailmassa on ihmisiä ja kavereita kaikille. Mieti kuinka hyljeksittynä luultavasti afrikan savannimajoissa elävät ihmiset itseänsä pitävät kun ei saa elää edes moderneissa taloissa missä on juokseva vesikin
Yeou
18.04.2013 at 21:00 Edited 18.04.2013 at 21:01
tuntuu siltä kuin olisi ihan hyvä mäihä ja huono tilanne yhtä aikaa.
1 noppani katosi toisen kerran, tällä kertaa niin etten huomannut (paha juttu)
2 koulu on kivaa (oikeasti)
3 ulkona on mitä mainioin sää, parempaa en voisi toivoa (hyvä juttu)
4 kukaan siitä perheestä jossa olen aika suuren osan elämästäni tähän asti asunut ei vastaa puhelusoittoon kun olisi asiaa. joo, voi olla että loukkasin heitä löytämällä vahingossa 2 askia malboron punaista, polttamalla yhden ja pitämällä toista, kun olivat niin ylpeitä siitä etten tupakoinut enkä tehnyt mitään tyhmää. Juttu paljastui kun kerroin rehellisesti että olin tekemässä aski-koteloa (suoja vettäkin vastaan). Joo, voi olla että olin liiankin rehellinen kun sanoin mammalle eilen puhelimessa että "siinäkö kaikki mitä oli asiana? siinä tapauksessa, koska minua ei kiinnosta kuunnella tuota jankutusta siitä kuinka nukuin yhden koulupäivän umpipommiin, suljen puhelun *nyt* piip."
5 minulla on jotenkin sosiaalisesti ylipäätään onnistuva tilanne mutta toisaalta taas aina alasmenevä koska ruusut karkaavat käsistä.
6 tuntuu siksi siltä että menen seuraavan viikon valintakokeisiin yksin enkä kyydityksessä. tulisi vaikeampaa mutta kun on yksin niin on vapaampi.
7 jännittää että pääsenkö loppujen lopuksi sinne vaiko en. rehellisesti pösäytin kirjepapereissakin että haluan tehdä vehkeitä siihen tarkoitukseen mihin ne on tarkoitettukin eikä mihinkään lailliseen pelleilyyn. Ja mukaanlukien ihmistäkin kohdistuviin tarkoituksiin.
8 onkohan koskaan kuultu rehellisestä rosvosta...
MiiX

18.04.2013 at 21:38 Edited 18.04.2013 at 21:39
Just kun alkas olla pyöräkelit, nii kusee Paypal / pankki / pyörän myyjä / minä / kaikki yhtä aikaa ja ristiin. En käsitä miten voi tilanne olla noin solmussa mitä se nyt on. Pankki ei myönnä mitään virhettä tapahtuneen, vaikka rahat on katevarauksessa eivätkä mene eteenpäin. Paypal ei myönnä virhettä tapahtuneen, koska rahat ei kuulemma tule pankilta sinne suuntaan. Myyjä ei saa rahoja pois, koska Paypal ei välitä niitä. Silti Paypal väittää, että myyjälle olisi maksettu reilu satanen, joka on mennyt lisäksi siihen minun katevaraukseen entisen summan päälle ja aaaaareghghghgh. Tilanne on just niin sekava miltä se kuulostaakin, en oo yhtään kärryillä että mitä vittua täällä nyt tapahtuu.
mihin kouluun oot hakemassa?
Helpommalla pääset, kun alat vaan tilailemaan lannoitteita Puolasta.
ei, minulla on suunnitelma.
MiiX

24.04.2013 at 21:31 Edited 24.04.2013 at 21:31
Äääyyäyääh, miks pyörätehtaat ei varaudu sesonkiin? Itellä myöhästy se pyörän hommaaminen kaikenmaailman vittusaatananperkeleen paypal- ja pankkisekoiluiden (avauduin aiemminkin aiheesta) takia ja nyt on jo kaikki menny. Lisää tulee "ehkä syksyllä", hirmu metästys, että jostai ees jotai jämäpaloja saattas tuurilla löytää. Vituttaa aika urakalla tämä.